BASE CAMP

Klimatická deskovka pro děti i dospělé.
Učení, které mění svět.

BASE CAMP

Je interaktivní workshop, který propojuje hru se vzděláváním a motivací. Hra je navržená primárně pro první a druhé ročníky středních škol. Vhodná je však i pro pokročilé osmáky či dospělé.

O workshopu

Základní délka workshopu je 3 vyučovací hodiny. V prvních 2 hodinách studenti hrají deskovou hru, v jejímž rámci sdílejí, co o změně klimatu ví, a dozvídají se nové informace. Po přestávce následuje ohlédnutí, ve kterém se kotví získané znalosti a zvědomují aspekty přístupu k problému i jeho řešení (dlouhodobost řešení, komplexnost situace).

V rozšířené variantě na 4 vyučovací hodiny se žáci navíc seznamují se strategiemi, které lidstvo volí při řešení řešení klimatické změny. 

BASE CAMP v číslech

0
studentů během jara 2024
0
maximálně hráčů v jedné hře
0
a možná lepší
cena SDG v kategorii vzdělávání (2024)

V BASE CAMPU se učení stává dobrodružstvím plným poznání, spolupráce a zábavy!

Jak to funguje?

Hráči se v BASE CAMPu stávají součástí vědecko - technologického týmu, budujícího základnu pro výzkum klimatických změn. Skrze pět dynamických kol plných strategie, spolupráce a objevování, získávají znalosti o aktuálním stavu klimatu, technologiích a možných řešeních. Zároveň se učí strategickému myšlení a týmové spolupráci, přičemž se vyrovnávají s negativními postoji a dezinformacemi.

Proč BASE CAMP?

Naše hra není jen zábava - je to nástroj pro pozitivní změnu. Pomáháme motivovat studenty i dospělé k aktivní angažovanosti, podporujeme udržitelný rozvoj a rozvíjíme kritické myšlení. S podporou společnosti dm drogerie markt jsme tak již ovlivnili tisíce studentů a chceme jít ještě dál!

"Když jsme aktivovali Analytické centrum dopadu a budoucího vývoje, tak to byl skvělý pocit, najednou jsme mohli využívat internet. Než se však ukázalo, že najít data a odpovědi na naše dotazy není tak jednoduché, jak by se dalo čekat...

Tahle hra je parádní, strategická a nabušená informacemi, které vám chtě nechtě prostě uvíznou v hlavě."

Martin Hanzal, středoškolák, hráč BASE CAMPu

Skvělé předtsavení BASE CAMPU od manažerky interní komunikace dm-drogerie markt Lucie Fürstové na portálu INFO.cz

Proč chce dm drogerie markt stavět BASE CAMPy?
V dm klademe velký důraz na vše, co děláme. V našem jednání zohledňujeme principy trvalé udržitelnosti s co nejmenším dopadem na prostředí, ve kterém žijeme.  I zdánlivé maličkosti hrají velkou roli. A to je jeden z důvodů proč jsme se spojili se vzdělávacím centrem TEREZA a podpořili vývoj hry a realizace workshopů BASE CAMP. Dobré vzdělávání o složitých tématech totiž není maličkost. Díky tomto projektu to můžeme zlepšit.