Učíme mladší spolužáky

V naší třídě jsme se rozdělili do pěti skupin a připravili si program na téma odpad. Ve třídách na prvním stupni naší školy jsme program předvedli.

Učíme mladší spolužáky

Protože v naší škole poctivě třídíme odpad, chtěli jsme prověřit znalosti našich mladších spolužáků na prvním stupni na toto téma.

V předmětu Přírodovědný seminář jsme se v naší šesté třídě rozdělili na pět skupin. Každá skupina si připravila prezentaci o třídění odpadů, znovuvyužití odpadů a i o snižování množství odpadů. V druhé části pak žáci odpovídali na zadané otázky formou soutěže dvou skupin. Poslední částí bylo praktické třídění odpadů.

S výsledkem jsme byli spokojeni. Naši mladší spolužáci měli velmi dobré znalosti. Na závěr byli všichni odměněni malou sladkostí. Do akce se zapojila celá naše šestá třída. Vystoupení každé skupiny sledovaly i ostatní skupiny s paní učitelkou. Ve třídě jsme pak všichni dané vystoupení zhodnotili. Každý řekl, co se jim povedlo a v čem to mohlo být lepší. Naše akce měla dobrý ohlas i u našich mladších spolužáků. Dověděli se některé záludnosti v třídění odpadů a zamysleli se nad množstvím odpadu, nad důsledky znečištění a nad možností snížení množství odpadů. My jsme si zkusili pozici vyučujícího a zjistili, že to vůbec není jednoduché. Práce na přípravě nás bavila. Připravovali jsme se velmi zodpovědně. Pochvalu jsme dostali i od paní učitelek na prvním stupni. Tuto akci organizují každý rok vždy žáci šesté třídy. 

autor: Karolína Pšovská

6. krok: INFORMOVÁNÍ A SPOLUPRÁCE
Škola: ZŠ a MŠ Prušánky
Téma: Odpady
Krok: Informování a spolupráce

Přidejte se.

Zapojte sebe nebo svou školu do celosvětové sítě změn!

Chci se zapojit!

Odebírejte náš newsletter!


Vy ještě neodebíráte náš newsletter? To hlavní vám přijde každá měsíc přímo do vašich emailových schránek! Učitelé, rodiče, zapojené školy, nezapojené školy přihlaste se a dostávejte svoji pravidelnou dávku inspirace!

Přihlásit se